U Mercatu di Riscaldamentu à u Pavimentu Verde è Bascu Carbonu Si Riscalda

Camminate in ghjustu decoru bona ritornu move casa, u liu vechju di Qingdao jiaozhou hè in un bon umore. Ùn pensate micca chì più di l'età di 70 pò ancu addiu à a casa di brique, vive in un novu edifiziu. U sgiò Liu scrutava in ogni angulu di a stanza cum'è un zitellu, murmurà: "micca male, micca male". Di colpu, u vechju Liu si vultò è li dumandò à u so figliolu: "Comu hè chì sta casa ùn hè micca stallata dissipatore di calore?" Sentendu a quistione di Liu, u so figliolu ùn pudia micca impedisce di ride: "Usemu un sistema di riscaldamentu di u pavimentu, chì hè assai megliu cà u sistema di dispersione di l'aria".

Cum'è Liu, assai persone in Shandong ùn sapianu mancu ciò chì u riscaldamentu di u pavimentu era, ma avà anu un sistema di riscaldamentu di u pavimentu in e so case. Cum'è un novu metudu di riscaldamentu, u riscaldamentu di u pavimentu entra gradualmente in e case di a ghjente ordinaria in a cità di Shandong.

Prima: cunzidiratu una noce dura per crack

Circa 8 anni fà, u riscaldamentu di u pavimentu cum'è un novu metudu di riscaldamentu in a quota di mercatu di riscaldamentu di Shandong hè assai bassu. Sicondu u parsunamentu in u cursu di studiu introduce, à quellu tempu, u riscaldamentu di u sistema di riscaldamentu di u pianu in u nordu di a Cina hà una grande dumanda nantu à u mercatu di a proporzione di solu circa l'adolescenza, questu hà da fà cù u sistema di riscaldamentu di u pavimentu in u nordu di a Cina. shenyang, shijiazhuang, urumqi è altri riscaldamentu tradiziunale di l'area "tre nordu" sò largamente utilizati in a capitale di a situazione di l'abitazione di novu custruita cuntrasti. Per quessa, assai imprese di custruzzione di riscaldamentu à u pavimentu anu cunsideratu u mercatu di riscaldamentu à u pavimentu di Shandong cum'è un pezzu d'ossu duru.

Hè capitu chì i pruduttori di immubiliarii in a regione di Shandong ùn anu micca interessatu à u riscaldamentu di u pavimentu prima, in più di a casa ùn hè micca ansiosa di vende, sò nantu à a sicurità di i prudutti di u riscaldamentu di u pavimentu è a tecnulugia ligata hè ancu u mutivu principale. "Ùn hè micca chì ùn vulemu micca usà sistemi di riscaldamentu à u pavimentu in i nostri prughjetti, ma simu sempre preoccupati di a sicurità di i prudutti di riscaldamentu di u pavimentu è di e tecnulugia cunnesse", hà dettu un ufficiale di l'industria di a pruprietà. Hè infurmatu chì unipochi di u sistema di riscaldamentu di l'acqua in a pruvincia di Shandong durante l'appiecazione di i prublemi di fuga, chì hà causatu alcuni sviluppatori di "crab" micca solu prublemi, ma ancu hà patitu perditi ecunomichi significativi. Allora, affruntà assai preoccupazioni, preferissi à stu tipu di novu modu di riscaldamentu di "mantene à una distanza rispettuosa".

Oghje : u tassu hè in crescita constantemente

Oghje, ancu s'è u tassu di usu di u sistema di riscaldamentu à u pavimentu in i novi edifici in Shandong hè sempre luntanu da quelli di altre cità in i zoni di riscaldamentu "trè nordu", l'utilizatori cum'è liu aumentanu in Shandong. Sicondu l'intruduzioni di l'industria, attualmente, a tarifa di l'applicazione di u sistema di riscaldamentu di u pavimentu in i novi edifici in Shandong hà righjuntu u 30% ~ 40%, è sta dati hè in crescita constantemente annu per annu. L'area di Shandong sta difficile da masticare l'"ossu duru di u riscaldamentu di u pavimentu" hè assai praticanti di riscaldamentu di u pavimentu pocu à pocu à masticare. Di sicuru, per masticà stu "ossu", l'area di Shandong di l'imprese di riscaldamentu di u pavimentu è l'urganisazioni cunnesse anu pagatu un grande sforzu.

Quandu u sistema di riscaldamentu di u pavimentu hè statu introduttu in Shandong, ùn era micca solu scunnisciutu à u cunsumadore mediu in a regione, ma ancu scunnisciutu à parechji sviluppatori lucali. Per fà sta cosa nova cunnisciuta è accettata da i cunsumatori ordinarii è i sviluppatori immubiliarii in Shandong, in l'ultimi anni, sia l'imprese di riscaldamentu di u pavimentu sia l'associu pertinente di riscaldamentu di pavimentu, i media di l'industria anu fattu assai travagliu di publicità. L'unità interessata è l'impresa passanu à tene diversi fori di riscaldamentu in u pavimentu, à cunsultà riunioni, l'attività cum'è fiera cummerciale, fà u riscaldamentu à u pavimentu stu tipu di modu di riscaldamentu novu-stile diventa l'area di Shandong gradualmente di più in più u cunsumadore mediu è u sviluppu di l'imprese aptest. . In questu prucessu, i tecnulugii pertinenti è i prudutti di u riscaldamentu di u pavimentu sò diventati assai maturi, è a sicurità hè stata assai migliurata, eliminendu efficacemente e preoccupazioni di sviluppatori immubiliarii è dipartimenti pertinenti nantu à a sicurità di u riscaldamentu di u pavimentu. Questu hà ancu stabilitu una fundazione per a prumuzione di u riscaldamentu di pavimentu in Shandong, un mercatu speciale cù un grande putenziale di sviluppu.

Inoltre, u cambiamentu di u mercatu immubiliare in Shandong prumove ancu l'appiecazione di u sistema di riscaldamentu di pavimentu. Sicondu l'insiders di l'industria, in l'ultimi anni, u statu hà implementatu una serie di pulitiche regulatori per frenà a tendenza di l'aumentu eccessivamente rapidu di i prezzi di l'abitazioni. Dapoi u principiu di questu annu, u paese hà implementatu una pulitica di cuntrollu di pruprietà più stretta. Affettatu da questu, i prughjetti immubiliarii in l'area di Shandong, sia u voluminu di apertura sia u voluminu di vendita, anu diminuitu, a situazione di vendita ùn hè micca ottimista. Questu face chì a casa di l'area di Shandong ùn sia micca ansiosa di vende a situazione hà cambiatu assai. Per aumentà i punti di vendita di i so prughjetti immubiliarii è aumentà u voluminu di vendita di immubiliare, assai sviluppatori anu rifocusatu nantu à u riscaldamentu di u pavimentu chì avianu trascuratu prima, chì hè ovviamente assai benefica per a prumuzione di u sistema di riscaldamentu di u pavimentu in Shandong.

In breve, dopu à anni di prumuzione, ancu se u riscaldamentu di u pavimentu ùn hè micca statu popularizatu in Shandong, u tassu di l'applicazione di u sistema di riscaldamentu di u pavimentu in i novi edifici è e scole in Shandong hè in constantemente crescente annu per annu.


Tempu di post: 23-mar-2020