Introduzione di 5 Metodi Principali di Riscaldamentu

(1) u riscaldamentu cintrali in l'invernu, u riscaldamentu cintrali hè essenziale per l'edificazioni residenziali in u nordu di a Cina.A fonte di calore hè u corpu principale di a cumpagnia di calore o di a sala di caldaia di a cumunità. Attualmente, a maiò parte di u sistema di riscaldamentu domesticu hè carbone, gasu, caldaia oliu cum'è fonte di calore, attraversu a reta esterna o a reta interna cunnessa cù u sistema internu. Ci hè ancu un sistema di riscaldamentu cintrali, u sistema di climatizazione cintrali.

(2) Riscaldamentu di a casa.A caratteristica chì divide i mezi di riscaldamentu di a casa dipende da l'utilizatore pò esse sceltu à vuluntà secondu u so piace, aduprà u calore per ancu misurà solu à u stessu tempu. Cù l'usu di l'energia pulita è l'emergenza di novi tecnulugii è prudutti, l'scelti diversificati di i metudi di riscaldamentu diventanu pussibuli, è u monopoliu di u modu di riscaldamentu cintrali hè sfida. Riscaldamentu, integrazione di l'acqua calda di u riscaldamentu di a casa indipendente è altre manere sò emerse. U sviluppu cumercializatu di l'abitazione, l'apparizione di u tipu di famiglia numerosa, doppia entrata, villa è cusì, bagnu doppiu, bagnu doppiu, hà ancu migliurà i bisogni di l'equipaggiu di riscaldamentu domesticu è l'acqua calda domestica. L'integrazione di e instalazioni di riscaldamentu in casa è l'acqua calda sanitaria hè favurita da più in più sviluppatori immubiliarii.

(3) Riscaldamentu di l'aria condizionata in casa.South China area per via di l'usu storicu, ùn deve micca prima stabilitu stabilimentu di riscaldamentu in a residenza residente, ma perchè l'umidità di u sudu hè grande, l'umidità in l'aria hè assai, a cunduzzione di calore accelerata invece, portanu in l'inguernu sudu pare friddu, aduprate l'aria condizionata. riscaldamentu cumunimenti. Ma l'inconveniente di u riscaldamentu di l'aria condizionata hè evidenti: u cunsumu di energia, l'aria secca, l'aumentu di polvera, u cunfortu poveru.

(4) riscaldatore elettricu.Un riscaldatore elettricu calienta l'aria intornu à ellu, l'aria calda s'arrizza, l'aria fridda hè aghjuntu, è poi l'aria fridda hè riscaldata di novu, creanu cusì un ciculu di aria calda è fridda. Questu pò rinfurzà rapidamente è efficacemente u calore in tutta a stanza. Inoltre, a velocità di u ventu hè dolce è micca da u soffiu di u fan, u mutivu principale per a furmazione di a circulazione di l'aria hè a cunvezione, cusì evitendu efficacemente a contaminazione di u rumore di u fan di scarico. Nisun rumore di metallu durante u riscaldamentu, corre in silenziu.

(5) riscaldamentu film electrothermal.Riscaldamentu di film elettrotermale hè un tipu di riscaldamentu dopu chì l'electricità pò esse film di poliester trasluzente, u modu di riscaldamentu di film elettrotermale hè a fonte di calore di l'electricità, film elettrotermalu cum'è u corpu di riscaldamentu, attraversu l'onda infrarossa di trasferimentu di calore direttu infrared, u cunfortu di u sole. . Ma u so cunsumu di energia hè grande, l'area chì u putere hè insufficiente hè un usu sfavore. U riscaldamentu cintrali chì divide u riscaldamentu di a casa hè di rompe prima, vale à dì - chjamate ancu riscaldamentu indipendente, u riscaldamentu cintrali chì sè stessu in casa si brusgia in casa, a temperatura si pò aghjustà à vuluntà, questu hè u so più grande vantaghju. À u listessu tempu hà ancu a salute di u riscaldamentu elettricu, a prutezzione di l'ambiente, senza contaminazione è altre caratteristiche.


Tempu di post: 23-mar-2020