Regoli dettagliati per l'implementazione di misure preferenziali per a prova di riscaldamentu elettricu in a bassa valle di Pechino

I. pulitiche preferenziali è u scopu di appiecazione

(1) e misure preferenziali per u cunsumu d'electricità off-peak di u riscaldamentu elettricu di Pechino (in seguitu chjamate misure preferenziali) sò applicabili à l'utilizatori di riscaldamentu elettricu in l'area amministrativa di Pechino.

(2) secondu "misure preferenziali", u riscaldamentu elettricu si riferisce à u modu di riscaldamentu cù l'energia elettrica cum'è l'energia principale, cumprese l'equipaggiu di riscaldamentu elettricu di almacenamiento d'energia, sistema di pompa di calore, caldaia elettrica, film elettricu, cable cale, riscaldatore elettricu ordinariu (no altru modu di riscaldamentu), etc.

(3) l'utilizatori di riscaldamentu elettricu godenu di u trattamentu preferenziale di u cunsumu d'electricità off-peak da u 1 di nuvembre à u 31 di marzu di l'annu dopu ogni annu; U periodu di scontu hè da 23:00 PM à 7:00 am u ghjornu dopu.

(4) in u periodu preferenziale vaddi, senza distingue trà a qualità di l'electricità è l'uggetti di riscaldamentu, 0,2 yuan / KWH (cumpresu u fondu di custruzzione di trè gorges è u surcharge di l'utilità publica urbana) deve esse pagatu; Un altru periodu di tempu secondu a so elettricità * prezzu di qualità invariatu.

(5) Se tutta l'elettricità utilizata per l'equipaggiu di riscaldamentu di u riscaldamentu cintrali hè aduprata per u riscaldamentu residenziale, u prezzu di a vita residenziale serà implementatu, vale à dì 0,44 yuan / KWH in u periodu preferenziale non è 0,2 yuan / KWH in u periodu preferenziale. ; Cuntene u riscaldamentu non-residente, pò esse secondu a zona di riscaldamentu residenziale è u rapportu di l'area di riscaldamentu non-residente dopu l'attribuzione, a parte di riscaldamentu residenziale di l'implementazione di u prezzu di l'electricità residenziale vivente.

(6) per l'utilizatori di u riscaldamentu cintrali, l'equipaggiu di riscaldamentu elettricu deve esse misuratu separatamente; I residenti di riscaldamentu elettricu in casa anu bisognu di implementà "una casa una tavola", installà un dispositivu di misurazione di l'energia elettrica in tempu di spartera, equipaghji di riscaldamentu, i residenti chì vivenu l'electricità godenu di u periodu preferenziale.

(7) i residenti di u bungalow in u scopu di a zona di prutezzione storica è culturale è u prughjettu di dimostrazione di riscaldamentu elettricu designatu da u guvernu municipale di Pechino aduttà u riscaldamentu elettricu, realizanu a trasfurmazioni interna è esterna è realizà "una tavola per una casa". riferenu à i requisiti tecnichi di a trasfurmazioni di e facilità di distribuzione di energia in Pechino è l'implementazione simultanea di "una tavola per una casa". U prughjettu di trasfurmazioni deve esse delimitatu da u puntu di demarcazione di u dirittu di pruprietà trà l'impresa di alimentazione è l'utilizatori, è l'impresa di alimentazione serà rispunsevuli di u prughjettu di trasfurmazioni è u fondu di l'alimentazione esterna, e linee di distribuzione è i dispositi di misurazione di l'energia di l'utilizatore oltre. u puntu di demarcazione; A linea in u puntu di divisione (cumprese a linea interna) hè risolta da l'unità di u dirittu di a pruprietà, l'utilizatore residente raccoglie fondi per sè stessu, u standard di carica hè realizatu secondu u prezzu dopu à u ramu di prezzu di i cuntrolli di u prezzu di a cità è a ratificazione.

ii. Metudi di implementazione di pulitiche preferenziali

(1) utilizatori chì anu aduttatu u riscaldamentu elettricu

1. L'utilizatori chì anu aduttatu u riscaldamentu elettricu riferenu à l'utilizatori chì u so equipamentu di riscaldamentu elettricu hè statu messu in usu prima di u 1 di nuvembre di u 2002.

2. L'utilizatori di riscaldamentu elettricu di u riscaldamentu cintrali passanu per e prucedure di cunferma à l'imprese lucali di furnimentu di energia; Utenti di riscaldamentu elettricu di tipu domesticu da l'unità di pruprietà o unità di gestione di l'abitazione unificate à l'imprese di alimentazione di dipendenza per e prucedure di cunferma

3. L'impresa di alimentazione elettrica compie e prucedure pertinenti in 30 ghjorni di travagliu dopu avè ricivutu l'applicazione. S'ellu hè statu trasfurmatu da una casa à una tavola è deve esse rimpiazzatu cù un dispositivu di misurazione di l'energia elettrica à tempu di spartera, l'impresa di furnimentu di energia l'hà da rimpiazzà gratuitamente; Se l'installazione di l'alimentazione ùn pò micca risponde à i requisiti di u riscaldamentu elettricu, deve esse trasfurmata, è l'alimentazione elettrica deve esse installata dopu l'accettazione di l'imprese di alimentazione elettrica.

(2) Utenti chì cambianu à u riscaldamentu elettricu

1. L'utilizatori chì passanu à u riscaldamentu elettricu passanu per e prucedure di espansione è installazione di l'imprese à l'imprese di alimentazione da l'unità di dirittu di pruprietà o l'unità di gestione di l'abitazione. A trasfurmazioni di u riscaldamentu elettricu di a casa deve esse realizatu in cunfurmità cù a scala è u pianu da l'unità di u dirittu di a pruprietà o l'unità di gestione di l'abitazione. L'utilizatori di u riscaldamentu cintrali cambia per dividisce u riscaldamentu elettricu di tippu di casa, bisognu di applicà à a zona (cuntea), a cità à dui livelli di fornitura di calore hè incaricata di u dipartimentu di dumandà prima, passa per e formalità cum'è l'espansione di l'affari dopu l'appruvazioni.

2. L'unità di u dirittu di a pruprietà o l'unità di gestione di l'abitazione duverà, secondu a situazione attuale, eseguisce a rinnuvazione d'insulazione necessaria per a casa antica cù un insulamentu poviru * per riduce u costu di l'operazione.

3. A trasfurmazioni di u cablaggio di l'internu è u dispusitivu di misurazione di l'energia elettrica deve risponde à a dumanda di l'electricità di l'equipaggiu di riscaldamentu elettricu.

4. Dopu à a fine di a trasfurmazioni, l'unità di u dirittu di a pruprietà o l'unità di gestione di l'abitazione applicà. Dopu l'accettazione di l'impresa di furnimentu di energia, u dispositivu di misurazione di l'electricità in tempu di spartera deve esse installatu.

(3) utilizatori di riscaldamentu elettricu in novi edifici

1. In u prucessu di pianificazione, cuncepimentu è custruzzione, i requisiti tecnichi pertinenti è e cundizioni per a misurazione separata di l'equipaggiu di riscaldamentu elettricu deve esse cumpletu.

2, da a cumpagnia di sviluppu immubiliare o unità di diritti di pruprietà cum'è l'imprese di supply supply per trattà e prucedure di espansione di l'affari.

Trè, fate un bonu travagliu di misure di riscaldamentu elettricu

(1) in u prucessu di implementazione di e pulitiche preferenziali nantu à u riscaldamentu elettricu, l'imprese di alimentazione elettrica publicheranu e prucedure di travagliu pertinenti per rinfurzà a trasparenza; In a premessa di assicurà a qualità, riduce u costu di u prughjettu è riduce u costu quantu pussibule; Attraversu u telefonu di cunsultazione è reclamazione "95598", accettà a cunsultazione è a lagnanza di l'utilizatori; Fate un bonu travagliu di analisi statistiche relative à u riscaldamentu elettricu.

(2) in u prucessu di pianificazione, cuncepimentu è custruzzione, cumpagnie di sviluppu immubiliare è unità di pruprietà di pruprietà devenu attente à a sicurità di l'equipaggiu di riscaldamentu, l'almacenamiento d'energia di i dispositi, l'insulazione di l'edificiu è altri travaglii, per ottene un funziunamentu sicuru à bassu. costu; Unità di diritti di pruprietà, cumpagnie di sviluppu immubiliare, unità di gestione di l'abitazione anu da determinà a temperatura di riscaldamentu interni in cunfurmità cù e regulazioni pertinenti di Pechino, calculà è determina u livellu di carica elettrica per metru quadru.

(3) i dipartimenti pertinenti di u guvernu municipale vigilà i prublemi in u travagliu di riscaldamentu elettricu.

Quattru, statutu

A Cummissione ecunomica municipale di Pechino hè rispunsevule per l'interpretazione di sti reguli.

(2) sti reguli detallati sò implementati simultaneamente cù e misure preferenziali. In casu di cuntradizioni trà e pulitiche preferenziali per u riscaldamentu di l'electricità originale è queste regule dettagliate, queste regule dettagliate prevaleranu.


Tempu di post: 23-mar-2020